Schoolicantera

Ανοίγουν οι πύλες της εκπαίδευσης για τα προσφυγόπουλα-Αισιοδοξία για άμεση σχολική ένταξη μετά τον ορισμό συντονίστριας εκπαίδευσης

Άμεση προοπτική αποκτά η σχολική ένταξη των 45 προσφυγόπουλων δημοτικής εκπαίδευσης και εννέα νηπίων στα Τρίκαλα μετά και τον ορισμό συντονίστριας εκπαίδευσης προσφύγων για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση Τρικάλων. Η επιλογή που έγινε με βάση συγκεκριμένων προσόντων τα οποία έπρεπε να διαθέτουν οι υποψήφιοι για τη θέση αυτή, ανέδειξε κατάλληλη την κα Ανδρομάχη Μπομπότη η οποία και ανέλαβε ήδη καθήκοντα στην περιοχή μας με απόσπαση από την οργανική της θέση στην περιοχή της Πέλλας.

 

Χθες μάλιστα, η συντονίστρια συναντήθηκε με το διευθυντή της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Τρικάλων κ. Χρήστο Μπουλούμπαση, κατά την οποία συζήτησαν όλες τις παραμέτρους για την ένταξη στα σχολεία των παιδιών που ηλικιακά προορίζονται για το Δημοτικό Σχολείο, δηλαδή από 6 εως 12 ετών. Αντίστοιχες ενέργειες θα γίνουν και το επόμενο χρονικό διάστημα ενώ προτεραιότητα είναι να αποκτήσει σαφή εικόνα για την κατάσταση που επικρατεί στο κέντρο φιλοξενίας στο Ατλάντικ.

 

Σύμφωνα με τον κ. Μπουλούμπαση, η φοίτηση των παιδιών αναμένεται σε διάστημα όχι πέρα από το τέλος των γιορτών των Χριστουγέννων ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε πρώτη φάση θα διδάσκονται τα βασικά μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών καθώς και Αγγλικών, ενώ οι υπόλοιπες ώρες θα εστιάσουν σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες. Όλα αυτά βέβαια, εφόσον υπάρξει και άμεσος ορισμός εκπαιδευτικών που θα αναλάβουν τα παιδιά σε αυτό το πρώτο και τόσο σημαντικό βήμα σε σχολείο της περιοχής μας.

 

Δυστυχώς όμως, δεν υπάρχει σαφές πλαίσιο εκπαίδευσης για τα νήπια καθώς και τα παιδιά που βρίσκονται σε ηλικία Γυμνασίου και Λυκείου, κάτι που αναμένεται μιας και ήδη έχει χαθεί σημαντικός χρόνος.

 

Σε ότι αφορά το συντονισμό που έχει αναλάβει η κα Μπομπότη, θα είναι σε άμεση επικοινωνία με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση ωστόσο το θετικό είναι ότι η ευθύνη που αναλαμβάνει τη φέρνει σε συνεχή επαφή με το προσφυγικό κέντρο φιλοξενίας και με τις ανάγκες των παιδιών σε ότι αφορά τόσο την εκπαιδευτική ένταξη όσο και την κοινωνική.

Back to top button