KidsnewsSchoolicantera

Ελληνίδα καθηγήτρια μουσικής υποψήφια για το Παγκόσμιο Βραβείο Δασκάλου 2020

Υποψήφια για το Παγκόσμιο Βραβείο Δασκάλου 2020 είναι μια Ελληνίδα, γεννημένη στη Μελβούρνη, που εδώ και χρόνια ζει στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη.

Πρόκειται για την κ. Έφη Μπαχτσεβάνα, την πρώτη καθηγήτρια μουσικής, η οποία έφερε στην Ελλάδα τα οωερ και δημιούργησε μία πρωτοποριακή μέθοδο διδασκαλίας τους, τόσο για παιδιά όσο και για ενήλικες.

Η κ. Μπαχτσεβάνα, η οποία ασχολείται δέκα χρόνια με την διδασκαλία των Boomwhackers, έχοντας μάλιστα γράψει και δύο σχετικά βιβλία, το ένα εκ των οποίων συνδυάζει τα πρωτότυπα αυτά μουσικά όργανα με την εκμάθηση των αγγλικών, προτάθηκε πρόσφατα από τον παγκόσμιο εκπαιδευτικό οργανισμό AKS Education Awards για το Global Teacher Award of 2020.

Στον διαγωνισμό, ο οποίος πραγματοποιείται κάθε Σεπτέμβριο και έχει έδρα την Ινδία, υποψήφιοι είναι 600 εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων απ΄ όλο τον κόσμο, οι οποίοι έχουν ξεχωρίσει μέσω του έργου τους, έχοντας εφεύρει καινοτόμες διδασκαλίες που εφαρμόζουν στην σχολική τάξη.

Σήμερα, η Έφη Μπαχτσεβάνα διδάσκει μουσική στα Δημοτικά Ωδεία Νεάπολης – Συκεών. Τα Boomwhackers τα ανακάλυψε πριν από 10 χρόνια τυχαία, μέσω διαδικτύου, τα παρήγγειλε και άρχισε να δοκιμάζει τις δυνατότητές τους. Σταδιακά τα έβαλε στην τάξη, τα έδειξε σε μικρούς μαθητές αλλά και σε ενήλικες. Από το 2012 άρχισε να τα διδάσκει πανελλαδικά, δημιουργώντας μάλιστα την Boomwhacker Orchestra, αποτελούμενη από παιδιά ηλικίας 5 έως 12 ετών, η οποία έχει συμμετάσχει σε πλήθος εκδηλώσεων.

Βάση της εμπειρίας της με την εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων, έγραψε το πρώτο της βιβλίο «Παίζω εύκολα μουσική με τα Boomwhackers», με τη μέθοδο διδασκαλίας που η ίδια δημιούργησε.

Στο δεύτερο βιβλίο της με τίτλο: «Let’s Play Boomwhackers» συνδύασε και τα αγγλικά, με στόχο τα παιδιά μικρής ηλικίας να μαθαίνουν παράλληλα με την μουσική και την αγγλική γλώσσα. Το συγκεκριμένο βιβλίο ήταν και το έναυσμα για να την καλέσουν στο εξωτερικό, προκειμένου να παρουσιάσει την πρωτοποριακή μέθοδο διδασκαλίας της σε μουσικά workshops και καλλιτεχνικούς χώρους και συνέδρια. Η αρχή έγινε από την Κύπρο ενώ ακολούθησαν η Ολλανδία, η Βουλγαρία, η Ουκρανία και η Κωνσταντινούπολη.

Πηγή

Back to top button