Τρίκαλα: Σταθερά υψηλή η ζήτηση για ενισχυτική διδασκαλία – Πότε αρχίζουν τα μαθήματα

Όλο και περισσότεροι μαθητές στρέφονται στην ενισχυτική διδασκαλία στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων από την Α΄ κιόλας τάξη του Γυμνασίου. Φέτος, τα μαθήματα που φαίνεται να προσέλκυσαν τις περισσότερες αιτήσεις στην περιοχή είναι τα Αρχαία και τα Μαθηματικά, ενώ ακολουθούν Νεοελληνική Γλώσσα, Χημεία και Φυσική. Αυξημένες είναι και οι αιτήσεις στα ξενόγλωσσα μαθήματα όπως τα Αγγλικά.
Όπως αναφέρει ο αναπληρωτής προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων και αρμόδιος για την ενισχυτική διδασκαλία κ. Νίκος Παπακωνσταντίνου, την τελευταία πενταετία, ο αριθμός των παιδιών που επιλέγουν να παρακολουθήσουν μαθήματα ενισχυτική διδασκαλίας είναι σταθερά αυξανόμενος. Αυτό συμβαίνει γιατί εκτός από τις εκπαιδευτικές ανάγκες αλλά και την αποδοτική εκπαιδευτική διαδικασία που ακολουθείται στα τμήματα αυτά, ένας σημαντικός αριθμός οικογενειών δεν δύνανται να διαθέσουν χρήματα για φροντιστηριακή ενίσχυση.
Ωστόσο, μειωμένο είναι το ενδιαφέρον για τα ειδικά μαθήματα των Πανελληνίων όπως το σχέδιο που απαιτείται να εξεταστούν οι μαθητές που θέλουν να περάσουν σε αρχιτεκτονικές σχολές. Η συγκεκριμένη περίπτωση παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον βέβαια, μιας και πρόκειται για μάθημα στο οποίο εξετάζονται με ιδιαίτερα αυστηρά κριτήρια τα παιδιά των Πανελληνίων, ωστόσο δεν διδάσκεται πλέον στα σχολεία. Παρόλο αυτά, το Υπουργείο προβλέπει ενισχυτική διδασκαλία!
Το ζήτημα βέβαια και το πρόβλημα είναι οι καθυστερημένη έναρξη των μαθημάτων της ενισχυτικής διδασκαλίας στο τρίμηνο σχεδόν από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και με την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Αυτό προφανώς αποτρέπει και οδηγεί σε ιδιώτες αρκετούς μαθητές και δη εκείνους που βρίσκονται στην κρίσιμη περίοδο των πανελληνίων εξετάσεων.
Φέτος, όπως εξήγησε ο κ. Παπακωνσταντίνου, οι αιτήσεις των μαθητών κατατέθηκαν αρκετά νωρίτερα από άλλες χρονιές και αυτό αφήνει ένα περιθώριο ελπίδας να ξεκινήσουν τα μαθήματα πριν το τέλος έστω του Νοέμβρη. Σε κάθε περίπτωση βέβαια θα πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος ώστε η διαδικασία να επιταχυνθεί ώστε να καλύπτονται και οι ανάγκες των μαθητών στην ώρα τους.